Hledat

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, případně e-mailem.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě….objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Vyplňujte tedy také IČ a DIČ společnosti. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. Akceptujte prosím, že v objednávce nejsou přesně stanoveny expediční náklady, které lze vzhledem k různorodosti prodávaného zboží stanovit až při balení. Expediční náklady budou tedy doúčtovány ve faktuře dle našich přepravních podmínek. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat e-mailem nebo telefonicky dle údajů Vámi zadaných v objednávce.

 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu.

 

5) DOPRAVNÉ

Osobní odběr

Objednané zboží si můžete osobně vyzvednout na provozovně ul. 28 října 127, 753 01 HRANICE

Provozní doba

Po 8:00 - 16:00

Út 8:00 - 16:00

St 8:00 - 16:00

Čt 8:00 - 16:00

Pá 8:00 - 15:00

Při plánované osobní návštěvě nás kontaktujte předem.

 

Obchodní balík

Objednané zboží do 50 kg standardně zasíláme přes společnost PPL nebo DPD.

Cena za transport je 100 Kč bez DPH v případě 1 balíku,

cena za transport je 80 Kč bez DPH/balík v případě transportu dvou balíků (160 Kč celkem bez DPH),

cena za transport je 65 Kč bez DPH/balík v případě transportu tří a více balíků.

 

 Zboží do 30kg můžeme zaslat i přes Českou poštu za cenu 100 Kč bez DPH.

 

Vzhledem k tomu, že zasíláme různorodé zboží, nelze přímo v objednávce cenu dopravy přesně stanovit. Doprava bude tedy doúčtována dle počtu balíků po zabalení a uvedena ve faktuře, která bude přiložena k zasílánému zboží.

 

Nákladní přeprava

Objednané zboží Vám po dohodě přivezeme na místo určení. Cena této dopravy je individuální.

Lze také objednat paletový svoz služby PPL.

 

6) DODACÍ LHŮTA

Zboží objednané do 11.00 hod většinou stihneme expedovat týž den. U pozdějších objednávek negarantujeme okamžitou expedici. 

Upozorňujeme zákazníky, že v předvánoční době může být doba expedice zboží delší, tedy negarantujeme odeslání ještě týž den ani při objednání do 11 hodin. Expedice může být o jeden až dva pracovní dny pozdržena.

Zboží je stále doskladňováno a vše se snažíme držet v dostatečném množství skladem, ale vzhledem ke zvýšeným odběrům se může stát, že některé položky budou vyprodány a doskladněny do týdne, o tomto Vás budeme případně informovat mailem jako odpověď na objednávku.

Po odeslání zprávy o zabalení zboží nebudeme dále přibalovat. Pokud si přejete něco doobjednat, vytvořte novou objednávku.

 

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Informujte nás předem o této situaci a to nejlépe mailem, kde bude uveden přesný popis vráceného zboží a zboží, které požadujete výměnou. Jakmile obdržíte od nás potvrzení, že nové požadované zboží je k dispozici, zašlete zboží, které vracíte na adresu naší provozovny v Hranicíc, tedy: 

SUBLISHOP.cz
Tomáš Berný DiS.
ul. 28. října 127
753 01 HRANICE

Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující..

 

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci vždy e-mailem na obchod@sublimace.net s předmětem "Reklamace ...".

2)k reklamaci vždy uveďte číslo faktury, se kterou Vám bylo zboží dodáno

3) přesný popis -  kód zboží,  vady zboží, počty rekl. zboží

(např.: BN20: rozbité, 3ks, B101A-PLUS: robité 2ks, vady na glazuře 1ks, potah matný 40×40:5ks: flek, 1ks)

4)V případě rozbité keramiky včetně fotografií (jak bylo zboží zabaleno - 1. foto krabice, ve které bylo zboží dodáno, 2.foto štítek křehké a štítek s kéodem zásilky, 3. foto proložení ochranným materiálema, 4. foto poškozeného zboží a 5.foto, ze kterého je patrný počet reklamovaného zboží)

to do dvou dnů od obdržení zboží tak, abychom mohli případně reklamovat rozbití u přepravce. Později nebude na reklamaci rozbitého nebo chybějícího zboží brán zřetel. My Vám po obdržení Vaší reklamace také e-mailem odpovíme, jak se zbožím naložit.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od přijetí Vaší e-mailové reklamace se všemi náležitostmi.


Košík  

Nákupní košík je prázdny

Doručení 0,00 Kč
K úhradě 0,00 Kč

Ceny jsou bez DPH

Objednávka

Hledat